Posebna događanja

SATELITE BOY / HRVATSKA - AUSTRALIJA, SUSRETI KULTURA

21.01.2020. u 19:00 h utorak

U utorak, 21. siječnja 2020. u 19 sati, u okviru programa “Hrvatska – Australija, susret kultura”, u Kulturno informativnom centru održat će se projekcija australskog filma “Satelite Boy”.

Film Satellite Boy, australska avanturistička drama iz 2012. godine, scenaristice i redateljice Catrione McKenzie, govori o mladom Aboridžinu koji se bori da održi tradiciju i običaje predaka u suvremenom svijetu u trenutku kada rudarska kompanija nezaustavljivo prodire u područje gdje žive Aboridžini.

Film je premijerno prikazan 10. prosinca 2012. na Međunarodnom festivalu umjetnosti u Perthu, te na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu gdje je bio zapažen kao osobito atraktivno i emocionalno djelo.


Program organizira udruga Os u suradnji s Kulturno informativnim centrom i Veleposlanstvom Australije u Republici Hrvatskoj.

više...
Tribine

Tribina: O Simone de Beauvoir, 70 godina nakon Drugog spola

23.01.2020. u 19:00 h četvrtak

Drugi spol francuske filozofkinje i spisateljice Simone de Beauvoir prvi put je objavljen 1949. Zašto je to bila toliko utjecajna knjiga s kojom je većina poznatih feministkinja ulazila u dijalog – bilo da bi je prigrlile ili kritizirale? De Beauvoir krenula je Drugi spol pisati iz vlastita iskustva – iz svoje ženske situacije iz koje je postavila fundamentalna feministička pitanja, o bivanju i postajanju ženom, o ženskoj egzistenciji i mogućnosti realizacije.

više...
GALERIJA NA KATU

Boris Hergešić / Portal 9 - osveta grada

24.01.2020. - 15.02.2020.

U petak, 24. Siječnja u 19 sati, u KIC-ovoj Galeriji na katu, otvara se izložba Borisa Hergešića “Portal 9 – osveta grada”.

Instalacija „Portal 9“ stvarana je za posebnu lokaciju i pogled, upravo onaj na kojem se i sama Galerija na katu nalazi.
Jednostavnim postavom - digitalna slika na zidu i dvije skulpture s intervencijom u samome prostoru galerije - ovaj rad pokazuje težnju k medijskom nomadizmu u kojemu Hergešić traži most kojim bi komunicirao svoju viziju u javnosti. Narativnost njegove (virtualne) stvarnosti proizlazi iz strasti za filmom, medijem koji u sebi sadrži snažnu narativnost, a sam sadržaj fikcije odraz je stanja društva kako ga on doživljava. Hergešić od prije par godina nije onaj koji je to danas, tako da je od gotovo klasičnog medija bezazlene ali zanimljive slike njegov rad evoluirao u digitalni medij.
No, s promjenom medija došlo je i do promjene tematike. Od estetskih vježbi boje i formi na platnu, sadržaji su u novim radovima otišli u narativnom pravcu otvarajući nizove novih priča u poznatim gradskim prostorima i mikrolokacijama. (Emil Matešić, iz predgovora)

više...