GALERIJA NA KATU

FRANE ROGIĆ / ŽITNJAK, DANAS

10.02.2017. - 01.03.2017.

Postav Rogićeve foto instalacije na asocijativnom planu vrlo precizno odgovara naslovu izložbe.

"S jedne strane, izrezani komadi klasičnih dvjestolitarskih bačava za naftu ili kojekakve derivate ili pak razne kemikalije, smjesta upućuju na žitnjački industrijski background. Što je već samo po sebi u određenoj kontradikciji s nazivom tog dijela zagrebačke periferije. Koji je, dakle, u jednom trenutku iz, očito poljoprivrednog, prigradskog naselja postao industrijska periferija. Dapače, prema mijenama u izgledu njegove panorame, precizno je moguće očitati i i razvoj političkih promjena. Pa je tako danas, u sadašnje, takozvano 'post' vrijeme, Žitnjak postao postindustrijski. Iz prekojučerašnjice zaostala polja kao da uokviruju ostatke jučerašnje industrijske zone, koja, iako na umoru još nije sasvim nestala, u smislu posljednjeg hropca, ona, naime, ponekad izbaci nešto sumpora. "...
Boris Greiner, iz predgovora.

više...
GALERIJA NA KATU

Novi izložbeni prostor u KIC-u!

GALERIJA NA KATU

Preuređenjem Kulturno informativnog centra ostvareni su uvjeti unutar kojih je KIC dobio novi, prošireni (kvadratima i kubikažom) kvalitetno opremljeni izložbeni prostor.

U prethodnim desetljećima taj je prostor, na katu ustanove, bio namijenjen raznim događanjima, a 1975. koncipira se u galeriju za izlaganje nadolazećih umjetnika pod imenom – Studio galerije forum.

Tijekom '90-tih, prostor postaje dio ugostiteljskog objekta te zadržava dio galerijske djelatnosti s fokusom na fotografiju te time postaje jedina specijalizirana galerija za taj medij.

Danas, u novim tehničkim i prostorni uvjetima na katu ustanove moguće je obavljati galerijsku aktivnost na kvalitetnoj razini.

više...
GALERIJA NA KATU

Jovica Drobnjak - Ograde svjetla / fotografije GALERIJA NA KATU / 28.12.2016. - 20.01.2017.

Kamera u ruci fotografa ne mora nužno i jedino registrirati stanja objekata; prateći već niz godina rad Jovice Drobnjaka, uočio sam kako njegov fotografski aparat svakim novim ciklusom iznova ispituje upravo pojavu procesa i događaja. Prvim ciklusom «Cvijeća» – sagrađenim oko intimističkih motiva cvjetnih aranžmana, smještenih u dubinski suženom prostoru – Drobnjak je snimljene objekte sagledao tretirajući svjetlost gotovo slikarski, čime nas je suočio s događajem motiva, trenutkom promjene fizičkog objekta u svjetlom interpretiranu grafičku činjenicu. Ciklusom «Ilegalnih iluminacija» – kojim je zabilježio enterijer znamenitog spomenika Vojina Bakića na Petrovoj gori – Drobnjak je, pak, fotografiji pristupio iz perspektive procesa, odnosno registriranja konstantne promjene koju jedan te isti prostor trpi pod utjecajem svjetlosti.

više...